My Cart
0дин.

Cene možete videti na ovom linku

Ne vršimo dostavu jednog obroka već isključivo paketa obroka.

Sve popuste imate na stranici Cene

Plan ishrane je plan nutrutivno izblalansiranih obroka prilagođenih jednoj osobi.

Besplatan je zato što znamo da nikom nije problem da dodje do odličnog plana ishrane. Teško je spremati hranu kako bi taj plan ispoštovali.

Nedeljni meni za plan ishrane možete videti na stranici Jelovnik

Uz pomoć Kalkulatora kalorija možete izračunati iznos kalorija koji odgovara vašim potrebama i ciljevima.

Možete naručiti:  1. Aplikacija za telefon (Android ili iOS) ili 2. Online – putem našeg sajta ili 3. SMS-om ili na Viber, Whats up, Facebook (Kontakt)

Narudžbine primljene do 14h dostavićemo vam već narednog dana dok će narudžbine primljene posle 14h biti dostavljene za najviše 2 dana.

Hranu spremamo neposredno pre pakovanja. Dostavljamo vam sveže i nezamrzavane obroke.

DA! U zelenoj zoni dostava je besplatna (pogledaj mapu). Na ostaloj teritoriji grada dostava može biti besplatna ukoliko se naruči više planova ishrane. Ukoliko je vaša adresa van zelene zone kontaktirajte nas da vidimo šta možemo da učinimo (Kontakt)

Nikakav problem! Samo nam javite na telefon (Kontakt) bar sat vremena pre dostave gde vam možemo ostaviti obroke (kod komšije/komšinice, kod portira, u prodavnici/kiosku preko puta…). Većina stalnih klijenata koji često nisu kod kuće dalo nam je šifru (ključ) od ulaza u zgradu pa im bez ikakvih problema obroke ostavljamo ispred stana.

Na kućnu adresu obroke za svaki naredni dan ćemo vam dostavljati svake večeri od 18h-22h. Npr.obroke za ponedeljak ćete dobiti u nedelju uveče itd.

Zdrava ishrana podrazumeva unos raznovrsne zdrave hrane koja je spremljena od svežih namirnica. Kako bi zdravom ishranom postigli svoj cilj odnosno smršali, ugojili se ili održali težinu, potrebno je unosimo količinu hrane koja je manja, veća ili jednaka našim dnevnim kalorijskim potrebama.

Jedini način da zdravo smršate je aktivnost suprotna onoj kojom ste se ugojili. Ishrana. Umesto brze hrane od koje ste sve gladniji i unosite veću količinu hrane od one koja vam je potrebna, krenite sa zdravom ishranom koja će vas duže držati sitim. Uz malo manji kalorijski unos nego što je vama potreban polako će nestati masne naslage uz poboljšanje opšteg zdravlja.

Rezultati zavise od toga koliko kilograma viška imate. Oko 500gr manje nedeljno je neka granica koja neće šokirati organizam i naterati da blokira dalje trošenje masti kao izvora energije. Osobe sa većim viškom kilograma će lakše gubiti kilograme u početku. Kada je cilj nabacivanje mišićne mase – nije dobro povećanje kilaže za više od 500gr nedeljno jer će to povećanje biti u vidu masnih naslaga. U oba slučaja pored naših obroka jedina stvar koja vama treba je vaga kako bi jednom nedeljno u isto vreme videli šta se dešava sa težinom. Ako mršavite previše povećajte unos kalorija, ako se gojite previše smanjite unos kalorija.

Ako ovde nema odgovora na tvoje pitanje uvek možeš da nas kontaktiraš